"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

marți, 18 martie 2008

Join the Blog!


Ca orice maimutza cu o jucarie noua, azi m-am dat pe net sa vaz si eu alte bloage, idei si culori. Am dat peste blogul anost si tern al Andreei Raicu, de unde, normal, am ajuns si la artistul in viata Tudor Chirila. Trebuie sa citez din el, mi-a bulversat existenta pe ziua de azi: "Sunt special si unic fie macar si pentru faptul ca sunt singurul om din Romania care are pe i-pod noul album Vama!!!" Adorabil de imbecil personajul.
Dar cireasha de pe tort, bomboana de pe coliva, motzul la rahat ramane andreeamarinbanica.acasa.ro De-un albastru infinit, cu tente movulii, te invita sa o vezi pe andreea in nenumarate ipostaze (ce nashpa era cand era mica! si ce tzatze mici avea!), dar mai ales, iti dovedeste talentul de scriitoare al sus-numitei. O epistola lunga, extrem de lunga, obsesiv-repetitiv-istericoasa la adresa paparatzilor de Dambovita. Dar ce m-a fascinat cel mai tare a fost privirea ei ce ma sageta din spatele monitorului. Aceeasi fatza de hiena cu masca de om. Brrr... Oricum, imaginea per ansamblu a blogului doamnei ma face sa mai citez un clasic anonim, respectiv un domn tzigan burtos care avea tatuat pe burta: Iubesc florile si urasc femeile perverse!

3 comentarii:

  1. ala ura femeile PERVE... restul nu a mai incaput pe burta lui mare ;)
    tzutzu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihihi, eu nu stiam asa povestea, dar daca zici tu, te cred pe cuvant (ca ai fost acolo) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. asta e ca in bancul ala> un marinar il vede pe colegul lui ca avea tatuat pe penis cuvantul "adam" si il intreaba ce reprezinta. iar asta ii zice> nimic, cand se scoala, scrie "amsterdam"

    RăspundețiȘtergere