"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

vineri, 18 aprilie 2008

fara titlu


Si ca sa nu va las inneguratzi si cu prea multe intrebari, pentru relaxare si ceva adrenalina, va recomand un drum la Giurgiu, a doua si a treia zi de Paste. Eu vreau sa vad baloaneleeeeeeeeeeeeeee!!!!

P.S. Nu am mai rezistat sa vad poza aia cu Miqui distrus momentan, asa ca am schimbat-o cu doua mai vechi, ce-i pun perfect in valoare personalitatea. Weekend placut!

Un comentariu:

  1. wish granted - am pus si poza vesela ;)
    si PS: acum cativa ani am avut ocazia sa merg cu Zepelinul (daca mai tii minte, era un zepelin care a zburat deasupra orasului vreo 3 zile) - nu m-am dus din diverse motive pe care acum sincer le-am uitat. dar tot ce tin minte este regretul! :) asa ca daca ai ocazia sa mergi cu balonul, DO IT!
    pup.

    RăspundețiȘtergere