"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

marți, 9 iunie 2009

Ce-a făcut Vulpea la Sibiu?

Când am plecat la Sibiu, n-am spus de ce fac drumul ăsta. Am păstrat misterul. Şi nu degeaba. Cu riscul de a dezamăgi anumiţi oameni şi de a şoca alţi oameni, ei, bine, n-am fost la Sibiu la Festivalul de teatru. Unde, oricum, la Faust nu am mai găsit bilete. Dar am ascultat şi am dansat pe muzica unor coloraţi muzicanţi (Taraf Goulamas). Şi mi-am promis ca la următorul festival să nu mai ratez nimic.

Deci, unde am fost până la urmă? Pentru că Vulpea e om cu pasiuni multe şi diverse, tare m-am bucurat să aflu acum vreo două luni, că la Sibiu va avea loc prima ediţie din România a unei convenţii internaţionale de tatuaje. Minunatul şi extraordinar de talentatul nostru prieten Teo, cu salonul lui Industrial tattoo, participa ca artist. La Transilvania Tattoo Expo. Normal şi firesc, eu şi gagicul am decis să mergem şi noi. Din păcate, ultimul meu tatuaj e încă în lucru şi nu ar fi putut fi finalizat acolo (aşa cum cer regulile concursului), aşa că nu am putut participa. În schimb, n-am fost în viaţa mea aşa de fotografiată şi apreciată! Din spate, fără mutră, normal. Şi nu pentru cât sunt eu de minunată, ci pentru cât de frumos e lucrat îngeraşul meu. Gagicul a participat şi cu braţul şi cu piciorul, cu care a şi câştigat pentru cel mai bun Japanese Tattoo. Teo a mai câştigat şi pentru cel mai bun tatuaj color, superba navă cu minuţioase detalii (o puteţi vedea în galeria foto de mai jos).

Ce pot spune despre Convenţie? Cu unele scăpări, cauzate de faptul că au fost prea multe detalii de care să se ocupe un singur om, îl felicit sincer pe Ovidiu (tattoo artist sibian) pentru eveniment. Şi mă bucur foarte tare că a avut loc la Sibiu şi nu în Bucureşti. Ne-am amuzat puţin că ideea de tatuaje la noi în ţară încă e foarte legată de ideea de muzică rock, piele, cranii şi ţinte. Mai avem până vom ajunge, atât la nivel de execuţie, cât şi la nivel de cerinţe ale clienţilor, la ce se întâmplă afară. La noi abia se experimentează culoarea. Încă se cer cu preponderenţă cranii, oase, cruci, tatuaje alb-negru sau doar fluturaşi şi floricele de către fete. Dar e muuult loc pe "piaţă" şi multă deschidere. Ceea ce e extraordinar. De-asta m-am bucurat că evenimentul a avut loc la Sibiu şi nu la Bucureşti. Pentru că am văzut, în afară de pasionaţi, mulţi vizitatori curioşi, care sunt convinsă că nu avea nicio legătură cu filosofia tatuajelor, dar erau curioşi, deschişi, încântaţi, bucuroşi să vadă astfel de manifestări. N-am văzut nicio mutră scârbită, strâmbă, pufăită, agresivă, n-a existat nicio idee de agresivitate sau tensiune. Ceea ce, sunt convinsă, la Bucureşti nu s-ar fi întâmplat.

Au fost 3 zile pline, agitaţie, culoare, distracţie. Artişti din 10 ţări. Căldură, muncă, inspiraţie. Mi-a părut rău că n-am apucat să-mi fac şi un tattoo mic, de amintire, dar gagicul a reuşit. S-a împrietenit cu artistul polonez, Kuba, şi şi-a făcut un foarte haios şi colorat creion. Urmează restul :)

Strict convenţia (că despre restul întâmplărilor, în episodul de mâine) a meritat drumul la Sibiu. M-a bucurat tare mult că în sfârşit se întâmplă aşa ceva şi la noi. Mi-au plăcut oamenii, deşi printre artiştii autohtoni am văzut şi ceva mutre cu nas pe sus, chiar dacă nu era cazul. Străinii mi-au dovedit încă o dată că ştiu să se distreze şi nu au idei preconcepute (cel puţin, nu legate de România). Abia aştept să călătorim şi noi la convenţii pe afară şi sper din suflet ca evenimentul de la Sibiu să se facă şi la anul. Cu şi mai multă energie şi pasiune. Pentru că desenele permanente pe piele sunt parte din pasiunea mea şi ceea ce sunt.

Galerie photo Sibiu Tattoo convention.

38 de comentarii:

  1. Si normal ca sunt prima care comentez :D.
    A meritat sper din toate punctele de vedere drumul la Sibiu si la anul spre sa fie si mai interesanta conventia. Poate nu vor mai fi 30 de grade ca sa se topeasca vaselina ;).
    Te pup si astept restul de poze :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place Sibiul. Cu orice ocazie! :)
    Si imi place cand ajungem in locuri in care se poate si fara sa fii mereu bagat in priza.
    Sa inteleg ca azi ai la tine supradoza de liniste si zambet? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. heh, next time fa un close up pe ingeras, e MULT prea frumos sa nu fie vazut mai de aproape :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Rhodi, tu să stai pe fază nu doar pentru poze :)

    Juliana, am rânjetul ăla bun la mine de 5 zile :)))

    Dush, draga mea, close up pentru tine, că aici nu pun mai mult, să nu mi-l fure cineva (ştim noi mai bine :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred că dacă nu mi-ar fi frică, (durere, neplăcere, dacă nu-mi place după) mi-aș fi făcut de multă vreme un tatuaj micuț și discret pe undeva...dar...n-am destul curaj, asta e...
    Mi-a plăcut îngerașul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ha! Eu tatuajul mi l-am facut de mult, de prin 1994-1995. E o obtiune personala,mult prea personala, asa ca nu vorbesc despre el.
    Fiecare cu tatuajul sau.
    Eu am preferat sa-mi tatuez duminica retina cu ceva Fagaras- la limita zapezii.
    Bun venit ingerasului.E frumusel rau de tot.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bianca, nu doareeeeee!!! Dar sunt de acord că dacă te decizi să-ţi faci, trebuie să fie ceva ce chiar îţi doreşti, un model care să însemne ceva pentru tine. Şi să ştii că îl vei avea pe viaţă. Deşi multe tatuaje se pot modifica, îmbunătăţi pe parcurs :)

    Lupule, cel de pe umăr (care a fost refăcut acu 1 an, plus culoarea) e făcut în 98, de un tip mai mult amator, cu un pistol improvizat şi cu rothring :D Cea mai mişto e reacţia mamei, care e înnebunită după tatuaje!!! Ieri în Braşov ne-am întâlnit întâmplător cu nişte cunoscuţi de-ai ei şi, mândră, m-a întors cu spatele să le arate îngeraşul :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu cand zic ca esti bogata....Pai mama ta e cu mult mai tanara decat multi dintre cunoscutii mei.

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoase tatuaje ! desi am fost in Sibiu, nu am reusit sa ajung la TTE, din motive...sa zicem ...subiective :)
    Eu am vazut in Piata Mica pe baietii de la "Always Drinking Marching Band" si apoi,in Piata Mare, pe Tito@Tarantula, care au sunat foarte bine !sau mi s-a parut mie? o fi de la pastile? sau de la bere?
    Faust l-am vazut anul trecut, trebuie sa-l vedeti neaparat !
    aaaaa....trebuie sa zic.....io stiam de ce va duceti la Sibiu ! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristi, eşti unul dintre aleşi :))) Am ţinut aşa, mai secret motivul deplasării, ca să am ce scrie şi arăta :) Sper că eşti ok acum.

    RăspundețiȘtergere
  11. genial tatuajul tau. eu totusi astept sa ajung in thailanda sa-mi fac un sakyant.

    RăspundețiȘtergere
  12. extraordinar tatuajul! minunat!

    RăspundețiȘtergere
  13. Karma, Orianda, şi încă nu e gata! :) Karma, ai ceva anume în gând? Sunt superbe şi pline de semnificaţii tattoo-urile sakyant.

    Cris, în marea aia de rockeri, plete, lanţuri, cranii, ţinte şi metale grele, Vulpea era în rochiţă şi săndăluţe :))) Dar m-am scos cu aşa tatuaj :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Liuto, faceai tu nota discordanta dar nici nu aveai tocuri de 10 ca alea :))))) stii tu :P

    RăspundețiȘtergere
  15. Tre să recunosc: am limite. Nu mi-aş face tatuaj nici mort. Numai la gîndul că, în lagărele naziste, li se tatua deţinuţilor un număr pe braţ, mă ia cu frig.
    Dar respect ideea că frumosul e în ochii celui care priveşte. În cazul ăsta, şi simte:)Şi nu pot să nu recunosc valoarea estetică a unor tatuaje, adevărate capodopere. Din păcate, la fel de perisabile ca şi sculpturile în nisip. E doar o chestiune de timp.
    Cum or arăta frumoasele însemne pe pielea zbîrcită a unuia de 90 de ani???

    RăspundețiȘtergere
  16. vulpea urbana si-a facut tatuaj. arata bine cand e gata. sper sa ti se vindece cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  17. mda, i-am visat pe astia doi tigrisori...
    http://www.sak-yant.com/himapantanimals/yan-suea-koo.jpg

    RăspundețiȘtergere
  18. este advarat ca aceeasi culoare arata divers de la individ la individ ?
    as vrea si eu unul dar sunt indecisa ... nu vreau sa il fac fara un motiv ...as vrea sa-i dau o semnificatie...

    RăspundețiȘtergere
  19. Nici eu nu m-as tatua! Adica nu permanent! Si asta nu pentru ca nu-mi plac tatuajele. Ba, chiar nutresc o oarecare invidie fata de cei care, cu gust, isi orneaza astfel corpul. Imaginea, creionata deja mai sus de varanus, a unui tatuaj pe o piele zbarcita ma face, insa, sa nu-mi fac si eu unul :D

    Cate un tatuaj temporar, insa, mi-as face. Mi-am mai facut, adica! :)

    Oricum, la un astfel de festival as participa cu drag si cine stie, poate la urmatoarea editie, Lio, ne-om intalni pe acolo ;))

    RăspundețiȘtergere
  20. Breh Tizo, da' le ai pă tatuaje, nu te joci :))
    Faine, faine! Ingerasul e beton! ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. Abia asteptam sa-ti vad opera in toata splendoarea-i :)
    Eu sunt foarte mandra cu tatuajul meu, mandra ca mi l-a facut Teo, nu-i cine stie ce opera de arta, asa l-am vrut eu, insa modul de lucru al acestui om...merita toate aprecierile.
    Ma bucur ca incetul cu incetul se schimba si la noi conceptia comunista ca tatuaj=rebel,puscarias,roacker, etc...
    Tatuaj=arta!
    in rest..welcome back Vulpeooo!

    RăspundețiȘtergere
  22. oooo!!! ce uimita am ramas cand citesc blogul amicului brylu si hop vad vulpea tatuata. bravo! eu am tot zis ca sibiul ii oras fain ( normal ca e al meu). frumoasa corabia gagicului tau( sper ca nu am confundat) oricum acela e un tatuaj super fain. imi place de numa. bine bine, acu si ingerasul tau e frumos dara corabia aia m-a lasat cu gura cascata.

    RăspundețiȘtergere
  23. Valule, tu te exprimi şi prin versuri, eu mă mai exprim şi prin desene pe piele :) Important e să nu judecăm aiurea sau să etichetăm greşit. Ce nu e perisabil în timp? Apropo, când oi împlini 90 de ani, promit să fac o poză cu tatuajul meu zbârcit şi să ţi-o trimit :)))

    Escule, sâmbăta asta am şi (sper) ultima şedinţă, să-l finalizez.

    Karma, tare frumoşi tigrii!

    Hime, dacă diferenţa de culoare de piele e de la alb la negru, da :) Altfel, pigmenţii sunt puternici, dar depinde şi cât de "intens" e bătut tatuajul. Sunt zone cu umbre, unde se diluează culoarea. Dar per total, nu sunt diferenţe mari între acelaşi timp de piele. Nu te sfătuiesc să îţi faci decât dacă într-adevăr îţi doreşti şi îţi alegi un model care chiar să însemne ceva.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ahhhh, iubesc Sibiul!! Chiar ma gandeam daca tu nu cumva la Transilvania Tattoo Expo te duci! Am avut io o presimtire!?! Superb ingerasul tatuat, superbe pozele din galerie!! Felicitari! Vreau si eu la Teo!!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. River, ce mă distraţi voi că vă gândiţi la cum ar arăta tatuajul peste 40-50 de ani :)))) Musai ne întâlnim noi cumva :)

    Tizoooo, lasă, că tu le ai cu motoarele, domeniu unde eu nu mă bag :)

    Sabbra, stai să vedem rezultatul final :) Asta apreciez şi eu la Teo, că pe zi ce trece evoluează în viziune şi execuţie. Apropo de concepţii învechite, eu şi acum ador tatuajele alea geniale cu sirene şi declaraţii de amor :)))

    Maria, am apreciat că Brylu a fost "conectat" la realităţi :) Corabia a fost făcută de Teo acolo, pe loc, dar nu pe gagicu meu, ci pe un alt prieten. Cu tatuajul ăsta, corabia, a căştigat premiul pentru cel mai bun tatuaj color. Sibiul e marea mea iubire, aşa că fiţi mândrii de el. Eu o să revin cu orice ocazie :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Oanaaaaaa, păi, hai! :D Deşi are programări până în iulie :)) Să vedem cum o strecurăm pe Rhodi, că avem o datorie materializabilă într-un tatuaj la ea :))) Stai pe fază, că o să pun poze şi din Cisnădie, că de data asta am petrecut tare puţin în Sibiu :)

    RăspundețiȘtergere
  27. la tatuaje nu ma bag, ca am o frica patologica de ace. brrr!
    dar sibiul tare mi-e drag. am fost anul trecut la festival, am vazut faust (cu bilete cumparate cu o luna jumate inainte :D) si multe alte spectacole de strada. a fost bestial!
    ma bucur ca-ti placu escapada :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Sa nu uiti sa trimiti o poza si pentru expozitia mea. :P

    btw, sunt fooooarte frumoase tatuajele tale.

    RăspundețiȘtergere
  29. OK, vorbim, poate Teo are timp pe la inceput de august!?! Chiar vreau tatoo! Si sunt fana a LA Ink Tatoo si Miami Ink Tatoo !! Ma fascineaza copiii aceia, ce talentati sunt in arta asta!

    RăspundețiȘtergere
  30. Asa e... au avut dreptate sa-ti fotografieze ingerasul. Pentru ca e foarte foarte frumos! Nu stiu daca mi-as tatua ceva la dimensiunile astea, dar sa privesc unul sigur nu ma deranjeaza. Dimpotriva. Si te-ai dus in judetu lu Farcas, sa te destinzi ardeleneste, ai? Nooo, bine ai facut fata! Servus. :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Jane, mi-am umplut bateriile! Sibiul are întotdeauna efectul ăasta asupra mea, mă întorc plină de zâmbete :)

    Tomata drăguţa, diseară îţi trimit! :D

    Oana, ne vedem zilele astea şi dacă îmi spui clar că vrei, îţi faci programare. Teo e şi el fff talentat :)

    Alin, şi încă nu e gata! :D Adevărul e că aş fi chiar şocată să reacţioneze cineva la modul "vai, ce tatuaj urât ai!" :))) Eu şi acasă mă destind ardeleneşte, că doar tata e de pe lângă Făgăraş, mama de la Sighişoara şi rudele îmi sunt împrăştiate pe acolo şi pe la Braşov şi Sibiu :) Că doar nu fac eu ciorbă cu tarhon aşa, din senin :D

    RăspundețiȘtergere
  32. lia, nebunatico! :) ingerasul tau m-a facut praf. iar nava lui teo e FANTASTICA!!!! JOS PALARIA!

    RăspundețiȘtergere
  33. Wow, îmi vibreză bijuteriile netatuate la gîndul că peste vreo treijdeani o să-mi arăţi toate tatuajele:))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  34. Wow, ciorba de tarhon - ce m-ai lovit, ce-mi place si mieeee! :D
    Bine-ai revenit, bine ca te-ai distrat, bine ca te-ai tatuat! Sa-ti traiasca ingerasul! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Eu sunt prima data la tine pe blog, dar nu ma pot abtine de la a comenta.

    Mi-a parut teribil de rau ca nu am ajuns la conventie, dar am recuperat sapamana asta cu o vizita fulger la Cluj la Atilla - el imi facuse primul tatuaj - si n-am vrut sa las pe nimeni altcineva sa il continue :)

    Ma bucur ca am mai gasit un blogger iubitor de tatuaje :)

    PS: aici e al meu http://twitpic.com/76kjl

    RăspundețiȘtergere
  36. scuze ca sunt offtopic :)
    Arunca o privire si aici : http://schoolgirlswardrobe.blogspot.com/

    Poate gasesti ceva pe gustul tau.:)
    Multumesc.
    PS.Daca doresti sa facem schimb de linkuri,anunta-ma, te rog, prin email.

    RăspundețiȘtergere
  37. "Ca doar nu fac eu ciorba cu tarhon asa, din senin." :)))) Normal ca nu din... senin. Din... tarhon! :))

    RăspundețiȘtergere