"My life isn't theories and formulas. It's part instinct, part common sense". Audrey Hepburn

joi, 22 aprilie 2010

Girls night out - part 2

Când ai o zi din aia în care dai doar de cretini, şeful e isteric, afli că ţi se taie banii, oamenii cărora le spui că nu ai chef de nimeni şi nimic şi că eşti un butoi cu pulbere insistă să te irite şi mai tare, mai şi plouă afară, ce faci? Pui mâna pe o puşcă şi ... Nu, nu, nu, Vulpeo. Ia o pungă de hârtie şi respiră în ea să te calmezi. Aşa. Mult mai bine. Pe naiba! Şi ca să nu o iei razna complet? Ei, bine, primeşti de la Hotcity.ro prin drăgălaşa de Cireaşa, invitaţie la film relaxant, comedie romantică, în compania gagicelor. Fireşte, la sala VIP de la AFI (o să ajung să cred că aşa e normal să vezi un film la cinema şi o să mă transform într-o fiţoasă), unde înainte de film ne răsfăţăm cu gustărele bune bune, cu sucuri şi popocoarne cât cuprinde. Girls night out reloaded. Am revăzut cu plăcere multe gagice, dar din păcate timp de palavre am avut doar cu Nona, Cireașa, Lămâie, Nina (care ne-a și pozat în toată splendoarea noastră)și Ciupercutza, cu care de altfel am stat la povești și la plecare, în parcare, în ploaie, ca pușcăriașii care mai au de spus una alta la poarta închisorii.

Filmul cu pricina este When in Rome, o comedie romantică, scenariu clasic: fata nu crede în amor, ci în carieră, merge la nunta surorii ei la Roma, se pilește de supărare că tânărul care parcă ar putea să o facă să uite de carieră are la brațoletă o damă bine în roșu și se bagă de nervi în Fontana del amore (o copie la scară mică a fabuloasei Fontana di Trevi), de unde culege câteva monede aruncate de niște domni în căutare de iubire. Și de aici potopul. Alergături, gaguri, drăgălășenii, faze amuzante, un pic de magie, happy ending. Nu mă așteptam la vreun film de Oscar, dar mi-a părut rău de două chestii: că Danny de Vito și Anjelica Huston ar mai fi avut nevoie de ceva scene pentru a-și arăta valoarea, la fel și comedianții bestiali(văzuți în Blades of Glory, Napoleon Dynamite sau Semi Pro) Jon Heder și Will Arnett, băieți din gașca lui Will Ferrel. Al doilea minus a fost o "chimie" cam chinuită între personajele principale Kristen Bell (simpatică, haioasă, dar relativ banală) și Josh Duhamel (nu doar o bucățică delicioasă de bărbat, dar și foarte spontan și bun în rolul ăsta). Marele plus al filmului? Niște imagini superbe ale Romei și New York-ului. Per total, domnițele se pot desfăta cu imaginea drăgălașului (bunoc de-a dreptul, între noi fie vorba) Duhamel (are și un defect, e însurat cu nesuferita aia de Fergie de la Black Eye Peas), de preferat în compania unor prietene, asta dacă nu cumva aveți vreun gagic căruia să-i placă dulcegăriile amuzante (greu de crezut). O rețetă bună de scăpat pentru o oră jumate de frecușurile de zi cu zi și de relaxat. Trebuie să recunosc că am venit acasă și am căutat faimoasa scenă din La Dolce Vita în care fabuloasa Anita Ekberg îi arată lui Mastroianni cum e să te bălăcești în Fontana di Trevi, ca să fie buna-dispoziție completă.



11 comentarii:

  1. da, destul de simpatic..mi-a placut inceputul cu scena de la nunta...funny

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce unghii turcoaz ai... Foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  3. mistoaca tare cronica de film.. :)) sa mai faci!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aha, deci Anita Ekberg o chema pe "doamna din fantana" :))
    Tre' sa repetam figura cu vorbitul, dar de data asta fara ploaie si, eventual, nu in fata molului :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Te felicit pentru a doua alegere :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Lia, am schimbat adresa blogului aici:
    http://turnofftheglory.com/blog/

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici macar nu este o cronica este doar o parere cu informatii care nu au sens.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim, aşa şi? Cine spune că ar fi vorba de o cronică? Comentariul de mai sus e o glumă pe care şi-o permit cititorii mei, care mă cunosc şi ştiu cum şi ce scriu. Dacă găseşti la acest film o cronică plină de simboluri şi sensuri profunde, te rog să mi-o arăţi şi mie :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Lia, ma chinui sa vad filmul asta DVDRIP de 2 luni. N-am ajuns din pacate.
    Hai sa ti dau eu film de vazut: A Good Woman
    sau chiar Pride end Prejudice

    RăspundețiȘtergere
  10. Joker, Pride and Prejudice am vazut, pentru celalalt merci de pont. Acu nu te chinui chiar asa tare, ca nu-i vreo mare capodopera :) Mai bine cauta The men who stare at goats, daca nu l-ai vazut. O sa scriu curand si de el. E o dementa pe care consumistii de filme americane au pus-o la "slabut", eu zic ca e bestial filmul si mai ales echipa din el :D

    RăspundețiȘtergere